2014-02-05

På lördag blir Vincent 1 månad?! Så snabbt tiden har gått, alldeles för fort! Och detta är sista veckan Hampe är hemma med oss innan han börjar jobba igen. Har varit mysigt att vara hemma tillsammans! <3 hade velat åka till bokskogen idag och grilla men det kanske är lite hybris haha men blir så glad när solen tittar fram! ;D så blir en längre promenad med Ludde istället, brukar gå till en stor gräsplätt så han får springa lös, han äääälskar det! :) sen ikväll ska vi laga mys middag och titta på paradise hotel finalen!!! Vi har blivit beroende och har tittat på alla avsnitt tillsammans haha trodde aldrig Hampe ville titta på det. ;) hejade på Thobias och Aina innan men nu är dom splittrade ju, blir så jävla arg i allafall om Jeppe vinner! 

På fredag kör vi till Helsingborg efter BVC och stannar till på söndag. Ska träffa mormor och morfar, sova hos mamma, träffa vänner och familj! <3 ska bli så sjukt roligt, första gången Vincent sover borta! ;) hoppas bara på att min tand är bättre då, min visdomstand vill titta ut nu och det gör så jäääävla ont! Trycker i mig panodil då det värkar i hela käken och ner i halsen. Om det inte försvinner snart så får jag gå till tandläkaren! :( tur som fan jag har min försäkring! 

Min lilla sovfis! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0