2014-02-07

Klockan är 05.30, jag och Vincent har disco i storarummet nu. Spelar musik och leker i baby gymmet och gosar. Försöker göra en deal med honom att om vi leker lite så sover vi sen, men ska upp om tre timmar så får se hur det blir med den saken! ;) var hos hampes föräldrar igår och Vincent sov i princip hela dagen så inte så konstigt han vakna klarvaken 04.00. Vi ska till BVC idag, efteråt ska vi till happycandy och handla jäääätte mycket godis! Har längtat hela veckan efter att få gå dit (upptäckte affären i tisdags och blev helt såld på allt som fanns där inne) haha. Sen hämtar vi upp Ludde innan vi kör till Helsingborg. :) denna helgen ska vi träffa mormor och morfar, hela familjen och mycket vänner! Ska bli så roligt. Innan jag skulle somna så var jag helt speedad, känslan som dagen innan skolfotograferingen kom. Har saknat alla så mycket och längtar efter mammas kramar! <3 nu ska jag busa med Vincent och se om han går med på min deal. ;) 

På tisdag blir han 1 månad. <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0