2014-02-21

Förstår inte vad all energi kommer ifrån? Sover betydligt mindre nu än vad jag gjort på 25 år och ändå känner jag mig pigg? Vincent och jag var uppe halva natten och lekte, träna och åt frulle. Till sist decka han så då smög jag in i sovrummet och somna jag med. 05.30 vakna han igen och kände sig pigg! Haha, what? Bara att gå upp :) men konstigt nog så är man inte trött? Vi gick och la oss igen vid 08 och sov två timmar. Mysigaste som finns att somna med honom intill sig, min lilla bebo! <3 har stor städat hemma idag, lagat pulled pork i fleeeera timmar och nu rensa jag garderoben precis. Vincent har somnat i sin vagn och Hampe och Jonte spelar FIFA. Rätt mysig fredag iaf! ;) älskar när det är fint hemma, slappnar av på ett helt annat sätt då! Haha. Speciellt nu när man bara går hemma, då ser man skiten varje dag. 

Imorgon ska vi iväg en massa vänner, ska spela innebandy på oseriös nivå! Jag och Vincent ska hänga med och heja på Hampes lag! ;) blir inget spelande för oss även om hälften som ska vara med aldrig hållt en klubba i handen! Haha. Efteråt ska vi köra hem till Jonte, stannar där ett tag innan vi kör hem och myser, dom andra ska ut och festa. Tänk sen när man själv ska gå ut, kommer klara någon timme men sen kommer jag sakna hem till vincent säkert! Haha. Nu vaknar nog snart vårt lilla hjärta, får se när han känner för att somna om igen! ;) 

Homies

Träningspass. ;) 






Kommentarer
saris

Världens duktigaste, stark som BAMSE på dunderhonung hihi.. Älsklings vincent!!

2014-02-23 @ 03:56:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0