Alla hjärtans dag!

Idag är det kärleksdagen! Vaknade tidigt och både jag och Vincent var utvilade så vi smög ut i storarummet och lekte i babygymmet och myste. :) sen låg han bara och prata, nös och skratta haha. Världens finaste lilla kille har vi fått! Gick och la oss bredvid Hampe igen sen och somna om. Körde sen till Emporia och handla lite, gick sjukt bra, var rätt nervös för var andra gången jag och Vincent åkte iväg utan Hampe. Men han var så nöjd i vagnen och titta glatt bara! ;D puh. Tyvärr så jobbar Hampe idag ända till 21.30 så jag, Vincent och Ludde myser hemma. Var nyss ute en långrunda med mina babes, känns som vår väder! Har gjort potatisgratäng och sen blir det kladdkaka med myckeeeet grädde! ;) ska försöka hålla oss vakna till älskling kommer hem, då blir det massa mys. Kanske kan se en hel film idag utan att decka? Haha. Imorgon kör jag och Vincent till Helsingborg för att först kusin mysa och baka, sen på kalas hos Emelie! :) ska bli super kul att få träffa alla mina vänner! Man kan märka på mig så fort jag träffat dom för jag är på extra bra humör, tramsar och säger dåliga skämt! Haha, lite som när man är nykär hahahaha. Älskar dom iaf! ;) nu ska jag kolla till maten. <3

Mitt glada hjärta imorse! :D <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0