2014-01-16

Jag kan inte förstå att jag är mamma. Att han är min, och att ingen kan ta honom ifrån mig. Kan börja små lipa när jag tittar på honom för jag tycker han är det finaste och absolut sötaste som finns. När hampe sitter med honom mot bröstet och pussar på honom så börjar jag små lipa, tycker dom är så fina tillsammans. Mina killar, min lilla familj. Vi frågar varandra flera gånger "är han verkligen vår?" och "han vi skapat något så fint?". Man har blivit väldigt blödig! Haha. ;p Har tänt ljus i lägenheten och myst ner mig i soffan, just nu ligger han intill mig och gör sina små ljud och det snöar ute! Kan det bli mysigare? Man lever i en lyckobubbla nu, ett rus som gör en till världens lyckligaste! Tänker leva i denna bubblan ett tag nu, så länge som det bara går. :) Hampe är ledig en hel månad med oss nu så det står mys på schemat alla dagar i veckan ..
 
ÄLSKAR ER! ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0