2014-01-24

Vad snabbt denna veckan har gått! Nästan för fort. :) vi har haft besök varje dag. I måndags kom Hampes vänner hit, i tisdags kom Hannah och Pontus, i onsdags var Jennsan, Emelie, Alexandra och Mathias här, i torsdags kom min kusin Fanny hit och sen min morbror och hans fru och idag så var Malin, Hamed och lilla Kian här! :) vincent har fått så många fina presenter!! Tack alla!! :) fullerulleeee hela veckan, men jag tycker om när det händer saker! <3 imorgon kommer världens bästa pappa/morfar hit med hans love och på söndag fyller min älskling 25 år! Wiho. :) blir kalas för han och hans tvillingsyster. Snart fyller jag också 25 år?! Känner mig fortfarande som 20, haha. ;) imorgon ska alla fira Malin som precis också fyllt år, tyvärr missar jag det då Vincent fortfarande är så liten och jag är inte riktigt människa ännu. Men jag hoppas dom dansar och har sjukt roligt! <3 

Idag så har vi varit på BVC med lillkillen, han har gått upp 200 gram och är så perfekt så! :) allting känns så bra! Efteråt körde vi till mobilia och handla födelsedagspresent till Hampes tvilling. Och sen blev det en runda inne på Willys, vi ska göra smörgåstårta imorgon. Ett måste på kalas. ;) efter ett tag där inne börja Vincent vakna till liv så vi skynda oss hem, haha. Inte roligt med en hungrig bebis i mataffären. Åkte hem och myste, vårt hjärta var på super bra humör och ville bara ligga och gosa. Inbillar mig att han ler även om jag vet att det är för tidigt, men han ser så glad ut i ögonen. Nu ligger han inne och sover med Hampe, ska gå in och mysa med dom och sätta på en film i sängen. Hoppas vi får sova länge i natt! ;) 


Världens finaste! 13 dagar gammal idag. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0