2014-01-31

Ligger i sängen och matar lillkillen, älskar att hampe fått en iPad i födelsedagspresent för då kan man hålla sig vaken när han vill äta i 50 minuter. ;p det blir roligare för var dag som går, han är mer med och nyfiken. Vaken i längre perioder och man kan se att han är glad. Han har börjat snacka med oss också. Haha eller jag inbillar mig det men han gör sina ljud och ser ut som han ler! Haha. Han satt i soffan imorse och tjattra allt vad han kunde. ;p märks att det är mitt barn när munnen går i ett. Ska till BVC senare idag, ska bli kul att se vad som hänt på 1 vecka. :) annars har vi inget planerat. Tycker det är skönt att ha saker och göra dagligen, känner mig annars rätt lat om jag bara ligger hemma. Även om jag vet att man bara ska mysa och njuta nu så tycker jag faktiskt det är skönare att göra saker, kan räcka med att tvätta, städa eller få gäster över. Visst kan man mysa också men 7 dagar i rad är segt. Har ett sånt jääävla matsug, jag är hungrig konstant och även om jag äter hur mycket som helst så kan jag vara hungrig inom en timme. :/ nu kommer allt mitt sug jag inte hade som gravid haha. Gick upp 10 kilo och har gått ner allt nu, men kommer gå upp igen om jag inte slutar trycka i mig massa gott haha. Hade jag fått välja så hade jag levt på Marabous choklad och alla kakor i världen och vispgrädde. Haha det här med vispgrädde är bara sjukt, kan få ett jävla sug efter de! Har frågat runt och läst om detta nu och det är vanligt när man ammar, tack som fan att det inte bara är jag som är ett svullo haha. Längtar redan till på lördag då jag ska äta något gott! ;) Är hungrig nu och klockan är 05 men Vincent har somnat på mig och vill själv försöka somna om nu. Allt detta tänk på mat!?!?!?! Blir snart galen, haha. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0