2014-06-05

Var på sommarfest med jobb. Det var super mysigt och skönt att kunna fixa sig lite och vara social. Egentligen skulle Vincent följt med men Hampe byta tid på jobb så dom fick vara tillsammans istället. :) mysigt för Hampe eftersom att jag annars alltid är med Vincent. Det var iaf kul att träffa alla kollegor, samma sjuka folk haha. Började snyfta till när en kollega berätta att barnen frågar efter mig och säger att dom saknar mig, så nu på tisdag ska jag och Vincent åka dit. Dom har haft så mycket sjukdomar innan så har inte velat ta med honom. Awwww mina snuttisar! Haha. Min chef sakna mig och undra när jag kommer tillbaka. Alltså min chef är den bästa chefen. Man hör hur dumma i huvudet alla chefer är men hon är grym! Nu taggar vi till julfesten! Woop woooooop.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0