2014-06-09

Idag har vi varit på BVC och tagit 5 månaders vaccinationen. Så nu har vi en ledsen och hängig kille här hemma. Känns hemskt när ens lilla plutt inte är helt 100. :( var i parken och lekte med Ludde, han tycker Ludde är jätterolig så det funka ett tag. När vi kom hem bada vi som han älskar och då var han glad, sen låg han på mig och myste tills han somna. Om jag rörde mig så grät han hysteriskt. Lilla hjärtat! Har förflyttat oss till sängen nu, han somnar igen men om jag rör mig eller går så vaknar han ledsen så ligger här med honom. Allt för att han ska ha det bra! Hoppas inte att febern kommer inatt, sist fick han den inte så man kan ju hålla tummarna. :) 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0