3 år!

Idag för tre år sen satt jag i min lägenhet på söder och var bakfull, hade firat min 22 årsdag med tjejerna och mådde som jag förtjänade. Tog hissen upp och ner till laserdome för att handla cola burkar. Tackade för att jag inte skulle jobba! Hade legat över disken på graffiti oh tryckt i mig allt jag fått tag på! Haha. Det var en rolig födelsedag minns jag, det jag inte visste då var att det var den sista jag firade i den lägenheten. Fan vad jag saknar den nu när jag tänker efter, den var riktigt bra och den var bara min! Mitt första egna hem typ. Detta inlägget skulle egentligen inte handla om min bakfylla på söder utan om att det var idag som hampe och jag blev tillsammans. Vi prata om det igår, hampe var själv sliten för han hade varit ute med sina vänner. Han var på jobbet och jag satt i min soffa. Vi var typ redan tillsammans men vi hade inte satt orden i munnen bara. Det tråkiga är att ingen av oss minns hur vi blev tillsammans? Vem sa vad? Hur sa man det? Vad svara den andra? Klubba vi bara på det? Jag minns iaf att jag ändra min relations status på Facebook den dagen, och idag är vi fortfarande tillsammans. Jag är fortfarande kär, men på ett mer tryggt sätt. I början minns jag hur spännande jag tyckte allting var. Fjärilarna i magen. Jag kunde låna en bil och köra dit mitt i natten för att jag saknade honom. Jag hade aldrig träffat någon som brydde sig så mycket om mig, på riktigt och som inte var rädd för att visa det. Han ville hålla min hand inför alla, något jag inte var van vid. Och han fick mig att skratta, alltid, jag tyckte eller tycker fortfarande att han är sjukt rolig och vi har samma knäppa humor. Han vet hur man får mig glad och jag är så tacksam för allt. Tack min fina älskling för dessa åren! Du har gjort mig till den lyckligaste tjejen! Vi prata också om att det har hänt så mycket på dessa åren. Vi åkte till Kroatien med min familj, bodde i en stuga med hans, vi firade ett halvår och åkte upp till Stockholm och titta på Johan glans, jag sa upp mig från jobbet, flytta typ in hos hand barndomshem, fick ett nytt jobb som jag fortfarande jobbar på och som jag älskar, vi flytta ihop och bodde där ett halvår, vi åkte till Mallorca, sen köpte vi vår egna lägenhet, Ludde kom in i vår familj, vi köpte bil, kvaddade den och köpte en ny, jag blev gravid, vi åkte till Spanien, sen vidare till Turkiet och sist men inte minst så kom Vincent till oss! :) undra vad som hänt om tre år till? Jag hoppas iaf på ett syskon till Vincent och att vi köpt ett hus i Rydebäck. 

Jag älskar dig mitt hjärta! <3 
och jag hoppas på många fleeeer år.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0