2014-05-08

Nu har vi fått hem vår moffi från sjukhuset, wieeee. :) jag och Vincent stannar här tills imorgon så vi kan hjälpa till här hemma. <3 Ludde är överlycklig och vill nog stanna här ännu längre! ;p men imorgon ska vi åka hem till vårt hjärta, kommer några vänner så vi ska grilla och chilla. Myser i soffan nu men ska snart gå upp och lägga mig bredvid mitt lilla hjärta som redan sussar sött. Han somna tidigt ikväll så får se hur tidigt man går upp imorgon. ;) haha. Vincent fick smaka på morot idag, han titta på mig med minen som att vad fan gav du mig men såg lycklig ut direkt igen, haha. Han satt så fint i barnstolen :) får nog köpa en stol att ha hemma så han kan hänga med oss när vi äter. Så fort han växer! Tänk att han redan blir 4 månader på söndag. Vårt lilla hjärta! <3









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0