2014-05-22

Idag när vi vakna så gick jag, Vincent och Ludde till parken och åt frulle. Så mysigt, tänker göra det varje morgon det är sol. Man vet aldrig när det vänder, eller jo imorgon ska det bli regn! Haha. ;p vi åkte iaf till stranden efteråt, blev en heldag där. Dom andra badade men jag och Vincent myste på filten istället. Jag är en riktig badkruka! ;p så sjukt kallt i svenskt vatten. Isåfall ska det vara super varmt i luften så man inte fryser när man badat klart. Sen körde vi hem till svärföräldrarna och lekte i trädgården och grilla. Vincent är så rolig, han har blivit så stor haha, han skrattar åt Ludde hela tiden, aw mina små hjärtan. <3 nu sover vår lilla älskling och vi andra tittar på film. Jag har köpt såna "goda ostar", tyckte det var en så bra idé i affären för jag tycker ju såååå mycket om ostar som luktar! Men nej, jag tycker inte alls om det, slicka bara på den ena osten för dom lukta så illa och nu känner jag mig jättesjuk! Hahaha. Jag hade ju planerat i mitt huvud att jag skulle äta dom och dricka lite vin men den idén kan jag slänga i väggen direkt! Håller mig till choklad. ;) 













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0