2014-05-26

Idag har vi firat luddes födelsedag! Han fick en mumsigt ben imorse och en promenix, men efter det var vi tvungna att köra och fixa med bilen. Besiktningen krånglar, något hade blivit fel men det är löst imorgon. :) äntligen!! Efteråt hämta vi upp födelsedagsvovven och körde till stranden. Det blåste lite idag men var jättevarmt i vattnet? Fattar inte de, brukar det vara såhär varmt redan nu? Skit kallt i Falsterbo men nu var vi i klagahamn. Myste någon timme där men körde sen hem till vår balkong som är bästaste! Lagade sen middag till mig och Ludde (ja idag fick han lyxmat). Var nyss ute en lång runda med Ludde, stanna i parken och myste på gräsmattan. Jag har blivit en sån jag-älskar-livet-känner-mig-så-harmonisk människa haha. High five för det! Nu ska jag sätta mig på balkongen och mysa. Pusshej!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0