Teneriffa dag 4

Idag ville vi bara chilla vid poolen. Var inte alls många folk när vi kom dit (fördelen med småbarn) så vi tog dom bästa platserna vid palmerna. Badade och plaska i barn poolen men sen gick jag och Vincent till den stora poolen. :) jag har alltid legat och stekt på solsemestern förr och det har resulterat i bränna och trött i huvudet på eftermiddagen. Men nu var det tusen gånger bättre för jag låg under parasollet hela tiden med Vincent, man orkade solen mycket längre då. Och min lilla fis hade det super najs! :) Han fick låna Alicias handduk med Mimmi, den var super bra för den blev som en jacka man drog över huvudet. Ville handla en likadan till Vincent. På kvällen gick vi och handla i affären, leta efter handduken men hitta ingen som jag gilla, lekte istället utanför mataffären på det lilla torget med alla bilar, bussar osv. Alicia provade alla! ;) på kvällen var jag inte helt ok så gick och la mig tidigare bredvid min prins. Det blev en slappedag, najs! :)





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0