Valborgsmässoafton

Vi firade Valborg hemma hos svärföräldrarna i Tygelsjö. Jag och Johanna promenerade faktiskt dit, tog 1 timme och 38 minuter. Går inte jättefort när man har en liten kille med sig som är gnällig. Mitt lilla hjärta! <3 Hampe mötte oss där, sen grilla vi och myste innan vi gick och titta på elden. Jag bestämde då att jag varje år vill fira Valborg tillsammans med Vincent och titta på elden. Göra det till en tradition! :) När jag var liten så fira vi alltid med en några vänner till familjen och minns att det var mysigt, så vill göra likadant nu när jag har en egen familj. 























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0