16 December

Dessa tre senaste dagarna har varit de bästa på länge :) jätte mysigt. Åkte till baby i fredags och kom hem idag. Hyrde sånna sjuka filmer, eller den med usher var skit bra (kanske beror på att usher var med? haha) har somnat sjukt sent varje natt, eller ska nog inte ens kalla det natt för jag somnade på morgonen. Men hallå, vad väljer man, sova eller tiffany persson? :D tiffany persson utan tvekan. Var med Visar också lite men det blev fotboll och då somnade jag direkt, jag ser inte det roliga med fotboll, det är en sån sport man inte kan skratta åt, om jag nu skulle få för mig att titta så måste det vara för killarna.. för det där med att springa efter en boll har jag aldrig fattat. Sedan körde dom mig till Helsingborg idag och så firade jag julafton med pappa och hans tjejs familj. Riktigt roligt! :D Jag och min syster kan inte sluta skratta, en av hennes söner är så jävla rolig. Sen spelade vi sånt julspel när man skulle få presenter och jag vann filmen jag ville ha ;} hehe. Åt sedan julmat och spelade något spel Marcus hade fixat, hela familjen satt som zombies hahaha skit roligt. 8000 poäng eller 76 000.. sara? ;) haha. Öppnade julklappar och hela köret. Mysigt som satiken var det. Nästa måndag är det julafton.. igen! Fast med mamma. Lite positivt det där med att ha skilda föräldrar.

           2007.12.16  <3
                                       image375



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0