19 December

Tänkte sova bort hela denna dagen men det blev inte som planerat! När jag verkligen vill sova så ringer det folk hela tiden, om inte mobilen så ringer de fan hem haha, och sen kunde jag inte somna om för jag visste att det låg pizza kvar i kylen sen igår och den vill man ju inte ska bli uppäten av någon annan familje-medlem! :D Vi ska åka och handla julgran idag, mamma och Juan tror att vi bara ska handla julgran men icke-som-nicke, vi ska storhandla hade jag tänkt ;) blir en liten överraskning. Har flyttat hem till mamma igen för ett tag, trött på det stressiga stadslivet, eh haha visst ;p och gott folk, trumvirrvel, imorgon slutar jag skolan! VÅGEEEEEEEEN.. tack tack och åter tack för de :) ska bli riktigt skönt med lov. Har nog aldrig längtat så mycket innan. Baby kommer direkt på fredag :) och sen är det filmkväll och sånt mys med tjejerna i veckan och sen gott folk det stora vi alla väntat på, nyårsafton. Men vad händer den 31 december? Bara jag som har noll koll på läget? eh. yes! Den stora frågan är: Alkohol eller icke alkohol på nyårsafton? Jag vill minnas tolvslaget detta året haha så jag ska nog ta det lite lugnare än tidigare år :

 
image377

The notebook  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0