2 December

Och så var det söndag igen och den är precis likadan som varenda söndag, man är utsliten efter helgen haha. Var ute med Jennie & Malin i helgen <3 tack älsklingar! Väldigt roligt blev det, speciellt förfesten hos mig. Sen i lördags åkte jag och Semir till malmö, han bjöd mig på världens godaste mat efter några moment, proppen gick säkert sju gånger haha men till sist blev det klart. Jag tycker om det där med att han bjuder på mat varje lördag, kanske ska bli en tradition i mitt nya liv? Varje dag är ett nytt liv.. tänk på de.. sen efter det åkte jag hem till Besar där jag hittar tre små fotbolls nördar som är helt inne i fotbollen, meningslös sport tycker jag, springer efter en boll som det vore guld och här sitter vi framför tv och skriker! Blev en sen natt och ändå vaknade jag tidigt haha.. jävla problem det där med mitt sovande, kommer aldrig få den där skönhets sömnen :( men inte mitt fel den här gången faktiskt, jag fick ju inte ens försöka sova haha. Sen idag började jag röra mig mot verkligheten vid halv 5, var duktig och följde med när vinterdäcken skulle sättas på OCH nej jag gjorde det inte för då hade ingenting blivit rätt haha. Jag somnade nog till fem gånger på tåget haha och det var inte bara jag som gjorde det, alla sov :p nu sitter jag här och sjunger till alicia keys - noooooo oneee.. ska lägga mig i ett bad och sen sova.. prov imorgon och det kommer inte gå bra så önska mig lycka till klockan 08.10 ;)          puss puss puss puss!


           image310



Kommentarer
hihi

HOOOOOOOOOON TILL VÄNSTER ÄR NÖÖÖÖÖRD

2007-12-04 @ 00:11:12
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0