.

Varför ska man alltid göra allting så komplicerat och varför planerar man sitt liv i förväg? Jag kan lova er att ni har tänkt ut och planerat er framtid, jag har också gjort det. Man har sina planer om var man ska bo och vem man ska leva med och vilket jobb man ska ha. Men jag har förstått nu att det handlar inte om framtiden utan om nuet, livet nu och inte om tio år. Varför stressa upp sig och tänka ut en massa, jag är jätte lycklig precis som jag har mitt liv nu så varför sträva efter något bättre? :) Jag har en underbar familj och världens bästa vänner och sen en bonus, min pojkvän <3


                     image389


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0