.

Det här med att träna har jag aldrig riktigt förståt. Jag kör på Anthalyas: skippa diet, bli fet! Känns så avslappnande när man får säga det, prova själv. sen det där med sommar och bikini, jag har inte förståt vad mina vänner har emot mina ideér om badräkter eller snygga t-shirtar? haha. Jag får ett svar bara om att.. eh?! gud petra, folk kommer skratta åt dig. Så jag har en underbar lösning på detta lilla problem, jo för vad vill man göra på stranden? Jo man vill bli brun och jag använder nog hellre brun-utan-sol då, man får ju inte en massa sol strålningar på sig då, det är ju mycket farligt och livet älskar vi så inte vill vi dö i förtid heller, det fixar vi ändå på så många andra hälsosamma sätt. Så om ni ser något stort gult med många fula färger, helst prickigt också och lukten av kokos-olja haha, bli inte rädda att tyskarna har invaderat oss, det är bara jag som solar!

        image401


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0