4 December

Efter att ha varit hemma två dagar så ska jag till skolan imorgon, ger mig själv en klapp på axeln ;p har så mycket läxor nu att mina tankar till och med har gått till att hoppa av :/ så långt har det gåt, haha. Fast har nästan pluggat färdigt nu och jag ska sova. Idag sov jag mega länge, ingen som väckte mig! Vaknade 15.00, tur att jag har min snygga ögonbindel så jag inte vaknar av allt ljus :D I helgen blir det ingen utgång, ska börja ta det lungt med det och ta tag i mitt liv haha nu låter jag som en 40 åring igen, fan också.. men jag ska iaf bara vara hemma, titta på idol och sånna tv programm vi alla följer när vi inte har något bättre för oss. Besselito kommer också till mig i helgen :) så helt ensamt och deprimerande blir det inte ;D tummen upp för det med..

Man brukade alltid skriva sån önske lista när man var yngre på alla saker man ville ha och man följde jul kalendern och tände adventsljus.. Men i våran lägenhet har vi inte ens en adventljus-stake! Inte en ända pryl som bevisar att "Hej vi är kristna och firar faktiskt julafton.." haha, men nej, vi ska fira jul även detta året även om det inte kommer bli som alla andra jular. Ett päron till fassa, har något sett denna underbara film? Om inte, se den! Där firar dom en riktig jul haha och den är desutom skit rolig. Hoppas mamma har julpyntat iaf när jag kommer hem till henne.

      image351 image352
Jennifer Love Hewitt
Vad skönt det känns när man ser sånna här bilder på kändisar,
nu vet man att inte dom alltid är perfekta.


Kommentarer
olga

MMMmmm tänk att stoppa upp en isglass i hennes rumpa.. yummi!

2007-12-05 @ 21:42:25
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0