5 December

Denna vecka har varit en väldigt lugn vecka, har inte ansträngt mig ett dugg :) kan det blir bättre? Fast idag gick jag hem till min mormor, hon skulle hjälpa mig med ett arbete om det finska inbördeskriget. Intresant? Hrm. Ja, nu kommer sanningen fram.. min mormor är finsk och då har jag ju det finska i mitt blod. Hon berättar stolt om hur finlands svensk hon är. Glöm inte det, finlandsk svensk! :D Jag älskar henne och hennes dumma kommentarer.
"Petra säg efter mig, jag måste behärska min matlängtan! Säg det nu!" Eller idag när jag var hos henne..

mormor - vem är det som ringer dig hela tiden petra?
jag - det ringer inte mormor i mobilen?
mormor - jo men berätta nu, vem är det som ringer?
jag - jag får sms?
mormor - oj, jasså får du sms, det låter ju som det ringer..
(efter en stund) det ringer igen petra!

Sen kom min morbror lite på besök och kramade mig och sprang igen, han har alltid väldigt bråttom :p Men han hann faktiskt erbjuda mig lite jobb om jag var intreserad, och vem säger nej till jobb när man blir erbuden :) Jag måste börja försörja mig själv, kan inte leva på pappa hela livet :p även om jag gärna hade levt på honom livet ut.
Så här sitter man och lyssnar på töntiga låtar och har en telefon tryckt mot örat. Get a life?


image355
Jennifer Lopez
Kan inte låta bli att luta mig tillbaka och bara le när jag ser denna bilden! ;)


Kommentarer
lovingnurse

vad tycker du bäst om Saft eller Läsk? :)

2007-12-05 @ 23:53:48
URL: http://lovingnurse.blogg.se
angeliya

Inget snack om saken, cola! :D

2007-12-05 @ 23:57:07
sara

haha Lillhonga.. bara namnet säger allt! gammeltanten är söt iallafall

2007-12-05 @ 23:57:39
URL: http://twinkelstaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0