shall we dance?

Shall we dance? Det är en av de filmer jag inte kan tröttna på. Jennifer Lopez spelar riktigt bra. Det är nästan så jag kanske ska börja ta lite kurser i dans, men kan ni se mig hoppa omkring på golvet och dansa vals och salsa? Trodde inte det heller. Kör min egen dans i lägenheten haha, pappa tittar underligt på mig.. han förstår nog inte var han hittade mig, han brukar säga att de hittade mig vid en rundell och sen dess har de inte blivit av med mig haha så tragiskt det kan gå ;p Glömde säga innan att jag är världens lyckligaste, idag körde vi sånt julspel och jag vann en film jag velat ha skit mycket.. ett päron till fassa, en av världens bästa filmer! :D Ska ha film kväll nu när jag ska bo ensam och då är det den som kommer rullas allra först ;} bara varnar er!

                          image376


Kommentarer
Fridah

sov så gott :)

2007-12-17 @ 00:34:47
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
sara

"men kan ni se mig hoppa omkring på golvet och dansa vals och salsa?" - svar: helst ej!

2007-12-19 @ 05:36:57
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0