Visit in my mom's place

Idag har det varit jätte mysigt, drog med mamma och Juan ut för att handla julgran :) hamnade på baohaus där mamma och Juan gick omkring som att dom var i himmelriket ;p medans jag roade mig med att ta en pratstund med Aziz och Patrik. Länge sedan jag såg dom två små filurerna. Åkte sedan till maxi där vi bara skulle handla en julgran men det slutade som alltid med att våran vagn var överfylld med mat (vi älskar mat..) jag råkade slänga ner det mesta i vagnen, men det är fan jul så då får man :D köpte fyra filmer till mig, eller mamma betalde dem så länge och när hon kommer på att hon betalade dem så ger jag henne pengar ;tog en runda inom max också och åt oss fetare. Sen julpyntade vi när vi kom hem, satte upp julgranen och sjöng julsånger :D jättemysigt. Längtar till julafton och nu ska baby också fira med oss. Kan inte bli en bättre julafton :) men nu ska jag titta på mina filmer och sova sen, sista dagen i skolan imorgon!


                   image385


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0