LISTOR!

FEM SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? - nej, jag når överallt ;p
2. Skulle du vilja väga mer? - dum fråga? haha.
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - kill him, kill him, kill him..
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - måns och jag har ett bra sexliv :)
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - varför inte? jobbet är segt.

TIO KAN

1. Kan du röra på öronen? - lagom.
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej :( måste öva.
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - gör jag alltid.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - dom vet inte ens vad "lita på petra" betyder längre haha
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej, i love to talk!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - party without alcohol? not possible.
7. Kan dina vänner lita på dig? - utaaaaaaan tvekan!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - det tänkte jag mig för 6år sedan, så den sitter där den ska!
9. Kan du suga? - fråga Emelie, hon har fått mina erfarenheter.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - here we go! ;>


FEM-TON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - naaajjäääeee :$
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - varje dag :D
3. Har du syskon? - ja, hon kom 3 år för tidigt bara haha
4. Har du någonsin haft sex med någon? - love godess
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ja, dom lurades om han röda tomten.
6. Har du varit full den här månaden? - räknas helgerna?
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nej, dom är nyttiga för omgivningen.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - har till och med en på jobbet.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - ja.
10. Har du haft sex med någon som år fyra är äldre? - hihi
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - har väll hänt det med ;>
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - dör hellre, killling me softly
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - :$
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - vilken fråga haha
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej, ofcourse not :$

TJUGO FEM VEM.

1. Vem är din bäste vän? - top secret!
2. Vem älskar du? - givetvis mig själv!
3. Vem hade du senast sex med? - min hemlighet!
4. Vem vill du bli full med? - ronaldo, fylla honom och sen få omkull honom.
5. Vem är den bästa artisten? - min pojkvän måns! <3
6. Vem pratade du senast i telefon med? - någon gubbe som undrade vägen.
7. Vem har du en liten crush i? - talal.
8. Vem är snyggast i hela världen? - min spegelbild mihi
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - barn i afrika.
10. Vem är snällast i världen? - kan inte bli någon annan än mig själv!?
11. Vem är din bästa kompis? - bytar efter veckodagar haha
12. Vem vill du prata med? - min chef, skrika på honom! GAH..
13. Vem sov du senast med? - jennie & emelie.
14. Vem såg du senast full? - jennie. OVANLIGT? hell nooo ;>
16. Vem vet allt om dig? - jennie & malin vet mina top secrets.
17. Vem kysste du senast? - talal.
18. Vem kramade du senast? - mamma :)
19. Vem kan berätta allt för dig? - alla muhähä
20. Vem kan du berätta allt för? - ja.. jennie och malin är högst på listan!


  image36   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0