19 November

Denna dagen går nog inte riktigt att beskrivas, kan ju bara säga som så att det inte har varit världens bästa dag. Har varit arg i skolan och jag vet faktiskt inte riktigt varför, en löjlig liten grej bara, men denna personen går mig på nerverna. GAH.. ja, ska lägga ner nu och vara glad resten av dagen.. tönt! Men vem kan inte få en på bättre humör än Anthalya? Hon är så jävla rolig, haha ni som också känner henne vet ju hur hon är så då förstår ni mig rätt så bra :D var ute och frös isönder oss så vi hoppade runder som några idioter och försökte få värme haha. Och imorgon börjar jag 09.15 istället för 11.30 :/ Bara för en jävla tant ska stå och snacka om universitetet ;s jag har redan varit i lund och tittat ett antal gånger och jag har bättre för mig efter skolan, har för många planer istället för att kunna börja plugga direkt. Jag ska antingen bo hemma tills jag dör, eller köpa lägenhet med min kära kamrat sia, eller så ska jag flytta till malmö eller spanien, eller london med anthalya (och dem planerna är faktiskt på gång :D) eller så ska jag åka till hawaii på min smekmånad och stanna där bland palmerna med mina drinkar, låter egentligen bästaste. Men nu ska jag lägga mig i badkaret för jag är kall som en ispinne, puss :*


              



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0