11 Oktober

Det känns som att den här dagen aldrig kommer ta slut, slutade min praktik halv fem idag och åkte sedan ner på stan och gick där i regnet. Helt ärligt nu, jag älskar Helsingborg.. nu pratar vi inte om befolkningen utan om utseéndet, det är riktigt mysigt när man står mitt i mellan seven eleven och kuntpunkten :) fick sedan gå till söder. Handlade en dop present till Nova, hon ska döpas på lördag, och jag har fått bli hennes gudmor. Ska hjälpa henne i vårt och torrt, vad som än händer! <3 Sen efter det ska jag nog åka hem till emelie och träffa dom andra tjejerna, länge sedan vi träffades allihopa. Sjuka minnen vi har, haha på den tiden fanns det ingaaaaaaaaa regler. Känns som jag är 40 å gammal och pratar om min barndom hahaha.. men jag måste nog inse att jag har blivit väldigt mycket äldre än innan. Studenten 2008 ffs! ;DDD Sen bär det av till Spanien.. PUSS!


                               

I remember like it was yesterday, first kiss and I knew you changed the game.
You have me, exactly, well you want it, and I'm on it.. and I ain't ever gonna let you get away.
Holdin' hands never made me feel this way, so special, boy it's your, it's your smile.. we so in love!

You are my baby love, you make the sun come up. You're my every, everything that I could ever dream of..
You're my every, every, every, everything.. <33 been a minute and we still holding it down, butterflies every time you come around. You make me, so crazy, It's crazy, oh baby.. and I don't ever wanna be with no one else. You're the only one that ever made me melt. You're special, boy it's your, your style.

                    You are my baby, baby, baby, baby love...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0