15 Oktober

Idag har det varit en helvetes jävla skit dag, jag hatar denna dagen. Hade önskat att jag sovit mig igenom den helt och hållet! Jag är så förbannad och arg..

Vaknade på fel sida idag och alldeles för tidigt också. Soppan som jag brukar älska smakade skit äckligt. Datorn krånglade och efter att jag klätt på mig kom jag på att jag var tvungen att tvätta håret, alltså.. fick börja om från början! Filmen som jag skulle se slutet på fungerade inte. Kläderna jag skulle ha blev helt plötsligt jätte fula och jag missade bussen. Det var skit lång kö på mc'donalds och dom var otrevliga mot mig i kassan. Fick den dåligaste platsen i bussen och sätet var i sönder och trillade fram varje gång han bromsade. Såg alla räkningar när jag öppnade dörren, och dom var självklart högre än jag räknat ut så nu vet jag inte hur jag ska kunna betala för jag är fattigast i hela världen. Maten som jag skulle äta blev bränd MEN som tur är finns anthalya som är en ängel, hon bjöd mig på mat hemma, hon stekte ihop lite och lånade mig några filmer som jag nu grrrrrrr förstår att den inte fungerar. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG PÅ ALLTING! Och imorgon är det den där jävla praktiken som man ska gå till, hur jävla roligt är det nu att praktisera egentligen, jag saknar alla där, helt jävla ensamt och mobbat. Och mina föräldrar är inte speciellt trevliga idag tycker jag, dom klabbar mest till det för mig idag med både det ena och andra. Åh, jag hatar verkligen mig själv när jag är sur för jag blir så in i helvetes jävla sur! Och sen när jag är glad så är jag nog gladast i hela världen. Och jag har ont i kroppen fortfarande, hela ryggraden värker och magen + mitt hjärta hugger mega hårt. Jag vill bara skrika ut min ilska men då kommer dom tro jag är psykopat hahaha. Nej, nu ska jag försöka starta filmen och sova eller något, för ingen vill nog vara trevlig och prata med mig när jag är så arg.. tyvärr! OCH NU FICK JAG VETA.. att man inte skickar gratis sms fast man har comviq kompis abonemang! Jag går snart och slänger något i golvet eller skriker så högt jag kan, inte konstigt att min räkning blev så jävla dyr på bara 2 veckor.. för i helvete jävla skit saker..

Och säg inte att ni vill kunna prata med mig när ni inte ens lyssnar när jag behöver det.


                                             Detta är jag idag.. 

                             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0