17 Oktober

Äntligen är det deb 17 Oktober :DDD
Om 3 timmar åker vi till Barcelona och jag längtar så jag spricker! Ni vet den känslan när det pirrar i hela magen, det pirrar väldigt mycket i min mage ska ni veta. Jag brukar inte vara nervös, har rest faktiskt väldigt många gånger men ja.. nu är jag! Kanske mest för man inte har sina föräldrar med sig. Detta känns som när jag och Jennie åkte till grekland för några veckor sedan, haha den resan var så jävla rolig ;D Och jag är helt glad idag, har varit så trevlig så mot alla jag mött, log mot busschaffören som fan log tillbaka (y) haha. Och hälsat så snällt på tanterna och hållt upp dörrar till folk med barnvagn. Tummen upp för mig asså.. men nu måste jag packa klart, har knappt börjat. Jag och mitt lilla team kommer bli bästaste där nere.. hoppas det regnar i sverige (a)

        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0