25 Oktober

Jag och Hannah satt och pratade lite idag när jag var hemma hos henne, jag kom fram till då att när jag blir äldre så ska jag fan leva på kärlek, jag skiter i om jag bor i en liten lägenhet eller inte har dom där snyggaste möblerna och den nyaste tv:n. Bara jag har kärlek runt omkring mig, menar då inte bara min familj utan den familjen som jag ska skaffa på egen hand. Fan nu blev jag sån djup igen haha.. men iaaaaaaaaf, lev på kärlek skit i pengar :D

Imorgon blir det utgång med el henko och hans kära med kamrater, det ska bli mycket trevligt att se hur denna kvällen blir, jag har ju mina tankar haha :D ni ska få se en underbar video från barcelona på el henko när han var väldigt full och kom hem, han skrek om att folk stal hans svenska sprit och hans svenska brudar.. hahaha det var en mycket rolig föreställning, niclas bäddade ner brödrosten i min säng, fråga mig inte varför ;p

                            


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0