27 Oktober

Nu är det lördag och klockan är 22.20.. här sitter man i sin ensamhet och tittar på dåliga filmer och dricker rött vin till det. Idag är det verkligen en bridget jones dag.. känner mig inte allt för fin sedan gårdagen. Det var riktigt roligt igår faktiskt :D även om det inte gick som planerat så var det en rätt så lyckad dag. Reste mig upp ur sängen vid 3 tiden ungefär, sedan dess har man bara segat. Malin och Nova kom en stund innan, det är två av mina favorit flickor  <3  skulle egentligen blivit fest idag med el henko, som även drog med mig ut igår haha.. men det slutade med att vi båda sitter hemma vid datorn och segar oss, lyckad lördag? Väldigt, haha. Fast pappa och agnetha köpte lite pizza och läsk så lite glad får man väll vara även denna lördag haha.. Hmmmm.. ska jag färga mitt hår brunt? Jag sitter med förpackningen framför mig och är väldigt o säker. Men jag har varit blond ett bra tag nu, kanske dags för lite förändring i mitt liv :D Ska dricka upp mitt vin nu och sedan vidare till badrummet, trix & fix.. wioollaa jag ska bli brunett!

             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0