18 September

Jag är helt ner kärad i en låt..    israel feat. fabolous - in love with you  <3 Bästaste låten jag vet för tillfället, den går i reepet på datorn.

Idag var jag extremt duktig, jag, min unga dam steg upp klockan halv 6. Pigg var jag också! ;D livet är väll underbaaaaart.. vad jag är lycklig, vad jag är lycklig, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag + söndag! Satt och åt nötter med muerten hela spanska lektionen, det låter vacker när man sjunger på spanska med munen fylld med nötter ;D charmigt! Snart åker vi till Barcelona, längtar! ;p ja, vad har mer hänt idag?.. Jo, jag blev antastad i matsalen, sexuellt.. inte varje dag hahaha och mina vänner är turkar på burkar med svenskt blod. Kan det bli mer komplicerat? Dom antastar mig sexuellt, emelie och jennifer är speciella. Men jag vet att dom gillar att ta på mig.. så varför hindra deras lycka? Sen har jag ätit äcklig korv idag, HÖR NI? Jag som älskar korv, men denna var inte alls min smak och jag som var så hungrig :( ska snart logga, internet dödar min inre kropp, man mår inte bra av internet mina kära barn.. gör något vettigt som lek med kottar.

På onsdag är det filbornas inspark för ettorna. När jag gick i ettan tyckte jag det var jätte roligt, men nu förstår jag inte vitsen med det? Varför ska vi välkommna dom? Vi borde ha en stor avskedsfest för oss 3:or istället :D (Är jag ego ibland eller? Ja, vadådå?) nej, nu hurrar vi för ettorna som kommit till mig + dom andra, haha slå mig!




Kan man rädda sin dag bättre än med detta skrattet? :D


Kommentarer
hihi

hahahahha han ser helt förvriden och bajsnödig ut!

2007-09-18 @ 00:13:07
URL: http://twinklestar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0