23 September

Om du tror jag bryr mig när jag går nu och om du tror du styr mig då förstår du ingenting om vem jag är.. för du bara ljuger om var du var och du börjar med ditt vel. Om du tror det duger för att jag ska vilja spela i ditt spel, då tar du fel! Tror du jag vill  veta vad du känner? och tror du jag vill trösta dig en gång till? Då tror du fel. Jag trodde kanske du var den som jag saknat så. Ett helt perfekt exemplar, en kärlek ämnad för få

Men dina sidor var två och en var illa nog. Jag tror jag börjar förstå, nu vet jag din metod.. Om du tror det vi har vi två är bra, om du tror att det duger när du nu bara ljuger  om du tror att det är vad jag vill ha.. då tror du verkligen fel. Ingen kan styra mig mer!

 
                       image105

skriver inte så mycket i min blogg mer, Jennie klagar på mig ;p måste verkligen bli lite skärpning! Sov hemma hos henne igår, mysigt var det.. film och sånt, pizza time, dans i bilen osv. i love her  <3 Var ute i fredags, hade jätte roligt tills någon efterbliven stal saker ur min väska. men lugna puckar people! ;D låt dom ha sakerna, ska ändå handla ny mobil i veckan med abonemang och hela skiten. Så dom kan få behålla den sonny ericsson, men min kamera, ja.. ni får inte se fest bilderna haha.. det har den personen mer glädje av nu :D han/hon måste vara lycklig som kan se oss underbara på varenda bild haha skit heta var vi. Imorgon är det skola och i helgen blir det kanske malmö :)

Har nytt nummer så länge tills den nya mobilen är köpt, don't worry.. be happy! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0