25 September

Idag har det varit en sån rolig dag som bara finns ungefär tio gånger om året! ;D mådde inte bra i morse så jag latade mig framför tv hela dagen, vi har köpt en box så vi får en massa gratis kanaler i 2 veckor.. jag är beroende :$ det blev problem, för varje gång jag skulle slå upp spanska boken så kom en ny, ännu mer bra film haha.. det måste faktiskt gå före ibland, man lever bara en gång och tänk så dör jag utan att ha sett den filmen. Något så förskräckligt får inte hända mig :D IAF.. jag och hela familjen åkte och bowlade idag, först åt vi buffé.. gissa om jag tryckte i mig mat, man kunde tro att jag aldrig sett mat innan haha såg en aning gravid ut efteråt, men vad gör det, aldrig fel haha.. sen spelade vi och gissa vem som vann? inte för att skryta men jag slog dom jävlarna haha ;D och nu lyssnar jag på mysiga låtar samtidigt som mamma står i trappan och skriker om hur mycket klockan är.. ja vad ska man göra?

imorgon har jag bara en lektion, ska sen ner och fika på mezo med hannah och neá. Ska äta  räkor tills jag inte andas mer ;D sen ska jag åka och hälsa på min sötnos emelie, ska krama isönder henne! Ska försöka träffa dom andra nördarna i åstorp samtidigt, hihi. 

Barcelona den 17/10.. längtar så jag spricker. Lorena, Henke & Muerten.. mitt egna team! ;p   

Baby i'm sorry but it's time for us to go.. but not the same way this time

malin & jennie <33     ingen får min kärlek så som jag ger den till er!


                              

ännu en ny favorit <33


Kommentarer
mallan

men wow snutt, här har det börjat hända lite saker (; <333333

2007-09-27 @ 11:25:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0