16 april

image873hellu! :)
flyttade hem tillbaka till mina kära fader idag. det är sig likt, lite dammigare kanske. hade bara en lektion idag, sjukt skönt. åkte hem till malin och nova och deras fina lägenhet. hade inte sett den innan men sjukt fin blir den nu när dom renoverar! :D jennie kom också, hihi. malins mamma köpte pizza till oss alla, niger och bugar vi för! ;p nova har verkligen blivit stor, synd att jag inte har min sladd hos pappa för jag har världens coolaste bilder på min mobil! haha. hon blir mer och mer lik malin tycker jag. imorgon vet jag inte vad som händer.. ska nog träffa malin och sen kanske en fika på stan? hoppas det är sol!! ska hålla tummarna från klockan 14.00-15.00!! :D

anyway, ska titta på tretton nu.. glömde det igår! åh, jag saknar att sova  med bonzo. jag har inte bott ensam på nästan 2 veckor och nu helt plötsligt jätteensam. ska åka till mamma snart, saknar henne och juan! <3 sovmorgon till tolv imorgon ;) godnatt! puss&smek.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0