20 april

idag är det lördag för mig, och nej jag är inte dum i huvudet för det är faktiskt söndag men jag har studiedag imorgon och ingen vill göra något för mina kära vänner har skola imorgon, hipp hipp hurra för dem! ;p have fun, hähä. men ska nog kunna roa mig, har inte varit något problem tidigare. idag har jag turat med mig familj, väldigt mysigt.  mamma och juan hade köpt presenter från spanien, aaaaawe. sötisar! sitter och lyssnar igenom gamla låtar, rätt bra faktiskt. minnen sen man var yngre kommer upp. anyway, ska nog starta en film nu och mysa framför soffan. sovgott! .. . .... . . oh batteggooooa.

image874


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0