21 april

kom nyss hem och jag kan inte sluta att sitta och le, småflinar hela tiden som att jag vore tre år gammal. har varit ledig idag och vädret har varit det bääästa på länge! :) jennie kom hem till mig efter skolan, vi skulle egentligen gått ut men det tog oss tre timmar att lyfta på rövarna. fikade på mezo i ungefär 4 timmar, jättemysigt :) sanela var också med och rabih, saleh oh zeidan lite. man ska inte klaga en dag som denna men vissa av dem som arbetar på mezo borde få sparken, blev riktigt irriterad på en av dem, han är alltid sur :/ orka? hahahaha jennies kommentar "asså jag vill handla en läsk men hur hade det sett ut?" hon är så jävla trög. ni hänger nog inte med i svängarna, inte jag heller riktigt. men ska ringa hannah nu, hon är hemma från berlin! :D wiho. bara tre veckor nu tills vi åker från sverige, kan inte sluta le när jag tänker på det! pappa snarkar på soffan, ska gå och klämma på hans näsa. blir ih imorgon med tjejerna, ska bli roligt att se det faktiskt. 15.00, be there. föresten, låt inte titanic sjunka, haha. godnatt!

image878


Kommentarer
Lisa.B

Riktigt snygg bild på henne! :)

2008-04-21 @ 22:56:33
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se
jossan

söt blogg du hade:) godnatt!

2008-04-21 @ 23:00:49
URL: http://monamourr.blogg.se
sara

hälsa din lärare att när jag ringer så är de han som ska vara tyst och inte tvärtom :D

2008-04-22 @ 16:27:34
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0