30 april

sommar tider hej hej!
tiden har gått så sjukt snabbt, om tre veckor åker vi och om fem är skolan slut?! aldrig mer skola, känns knappt verkligt. kunde gå i shorts idag, härligt! hoppas det är lika bra väder imorgon. då blir det utgång med mina favoriter! :D ska bli roligt. fast kom på precis att jag inte packat min väska, lagt fram vinet eller någonting. borde kanske sätta igång snart? ;p

blev en tripp inom malin idag efter skolan, skulle hjälpa henne med håret. hoppas det blev snyggis. hann inte se det riktigt torkat, var tvungen att gå hem, pappa väntade utanför. får se henne imorgon! :D borde gå och fixa med allt nu, har ingen aning om vad jag lagt min klänning.. hm.. godnatt!

                                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0