16 augusti

ett tips till er från mig! gå och titta på mamma mia, fy helvete vad bra den var! :D ska köpa den direkt när den kommer ut. gick en runda i stan efteråt men inte en jävel ute typ? jag tror det beror på att alla är på malmöfestivalen. måste dit nästa vecka, vill inte missa det, även om jag aldrig har haft roligt där ;p sen kom mr.x och hämtade mig, åkte till mc'donalds och lite sånt. mysigt faktiskt även om inte mc'donalds låter så charmerande, haha! ska snart duscha och göra mig sötis, ska nämligen hem till malin på kräftskiva. eller ja, man kanske ska kalla det skaldjursskiva eftersom bara jag som är galen i kräftor? malin pallar inte trycket av att skala så hon går över på räkor, haha! :D ha en bra helg, det ska jag ha!

                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0