17 augusti

jag vet inte om ni hänger med nu, dessa senaste inläggen jag lagt in nu är dom som jag skrivit på en annan sida nu den senaste tiden. varför jag gjorde det vet jag inte riktigt, kändes bäst helt enkelt :) men kopierade in dom här så ni hänger med i mitt otroligt spännande liv, haha, rolig jag var där ;p ska titta på p.s i love you igen. den filmen kommer jag aldrig tröttna på :) imorgon ska jag upp tidigt för killen som ska tvätta våra fönster kommer då, erbjöd pappa att jag kunde göra det för en hundring men han sa att han inte ville se mig hängandes där ute på väggen och sen trilla ner för att bli mos. shysst pappa, hyggligt att du tänkte så, haha. imorgon blir det möten på förmiddagen och centersyd på eftermiddagen! sov sött. 

                        


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0