29 augusti

efter som jag är seg i huet så förklarar jag snabbt, mitt liv i uppspidad hastighet, hahaha. slå mig!

igår blev det att vi gick i stan lite, inhandlade lite saker som faktiskt var nödvändiga. en sjukt fin klänning, aldrig fel. det med att jag är jättefattig hör inte hit. men just nu kan man inte bli fattigare än mig. åkte hem till malin efteråt, har egentligen en liten överraskning att visa för er.. men eftersom min syster kanske snokar här så vill jag inte berätta något i förskott. imorgon blir det flyttningsdags, nej kära läsare inte för min del utan för min systers. hon ska flytta till fallafelns värld, nämligen malmö! haha. det kommer bli verry najs för henne och patrik. nu blir dom sambos, kom på det nu, väldigt coolt om jag får säga det själv. imorgonkväll blir det hipp hipp hurra för hannah, hon fyller nämligen 19 år :D x har nu gått hem och här sitter man och glor, ska nog göra något som är absolut förbjudet i våran lägenhet, kan tyvärr inte skriva ut det men kul blir det, fniss fniss. godnatt!

                
                                                                    nova är en söt jävel



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0