11 februari

Hur vill man inte börja en dag? Min började åt helvete, eller mindre bra som mamma säger. En säljare ringde, vadfan ringer dom klockan elva för en måndag? VEM FAN ÄR HEMMA DÅ??! mer än jag. Trevlig som jag var så la jag på luren och somnade om. Vaknade sedan av att min mobil var bombad med sms och missade samtal. Det där med att ringa mig innan klockan 12 borde folk ha fattat att jag inte är anträffbar, jag behöver min skönhetsömn för fan vad snyggt det är med ringar under ögongen och röda och sånt trams. Lyssnade precis på gynnings andra låt, jag älskar den bruden men.. hon är bättre som programledare! :$ haha.

Nu ska jag försöka reda ut mitt hår och fixa till det värsta. Idag ska jag nämligen ut, hör ni, jag ska lämna lägenheten hahah hahahaa jag ska se på när mina vänner dansar på dunkers. Det är helt slutsålt :) wie, lycka till!


image652


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0