5 Februari

Det är så jävla mycket jag vill göra men ändå gör jag inte det. Jamal föreslog precis att jag skulle lyssna på hans råd men jag tyckte dom lät lite för mycket ey yo mannen im a fucking gold digger hahaha så jag bestämde mig istället för att jag ska söka jobb.. utomlands! Låter det inte skit bra? Sen det där med att jag inte kommer göra det för jag är så rädd för att göra saker på egen hand hör inte hit. Jag vågade inte sola idag för jag hade ingen att sola med, jag satt hemma istället och grät framför tv. Ja, sista avsnittet på kalla fötter nu och jag är helt beredd. Har lust att steka kyckling och göra vitlökssmör? Har alltid velat vara nakna kocken och varför inte idag när man har lägenheten för sig själv? Dra för gardninerna hör absolut inte hit ikväll..

Jag blev skit glad när jag såg Carolinas program idag, jag sitter alltid rakt upp och ler hela tiden, sen suckar jag argt när det är reklam. I denna pausen sjöng jag till allt vad jag kunde. Bland annat för att störa min jävla tecnho granne och plus för att jag måste lära mig att sjunga, klarar bruttan Carro det så gör jag med det.. i framtiden.. någon gång, kanske nästa liv? Kan ni inte se mig här, dansa och sjunga runt denna palm? haha

image637



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0