7 Februari

Idag har jag gjort en massa nyttiga saker, jag har städat, tvättat, lagat mat och pluggat. Jag hade tänkt säga det till mamma så hon köper något gott till mig HEHE.. om sanningen ska fram så har jag inte ens klätt på mig än. Sitter här i min ursexiga pyjamas och äter mikromat. Den ända motion jag har fått är när jag lyft på mig för att få tag på fjärrkontrollen. HIGH FIVE TO ME! i like you.. åh nu vill jag se borat men den filmen är hos pappa och jag ska inte dit förren kanske nästa vecka. Synd, för Borat är damn hot :D Imorgon ska jag möta min syster för vi ska umgås som vettigt folk och gå på stan. Sen på kvällen ska vi fira lilla Nisse, även kallad Adnan :) Han fyller 23 hela stora strump år och det ska firas. Ska krama mamma nu och sen ringa baby. pusshej :x

Mitt hår blev väldigt kort men det behövdes, dom sa något i stil med ditt hår är som tuggumi och sen drog dom av det med bara händer haha. Men jag blev nöjd :) Skönt att äntligen ha en frisyr och inte bara.. rakt haha.

                  image638


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0