.

Hade nyss ett långt samtal med min vännina Jennsan eller ops hon heter faktiskt Jennie ;) Fastän vi pratar nästan varje dag i telefon så har vi alltid lika många viktiga saker på listan varje gång, vi går fan i mun på varandra ibland! Haha. En sötis är hon iaf :) Jag somande i badkaret idag igen, är det farligt? Hannah säger att man kan dö utav det och det låter inte så frestande att dö i 18års ålder i ett badkar, hej jag somnade? Man kan också dö i en soppskål och när jag var liten, menar då jätteliten så sa dom att man kunde drunkna i en vattenpöl. Förstår ni det? Så gott folk se för fan till att inte somna när ni ska äta eller när ni ska skrubba er rena eller när ni går ut i regnet! :D Mår icke good idag heller så vet inte om jag stannar hemma imorgon och pluggar, orkar inte få feber denna veckan. Poor little girl haha.. nej nu tänker jag på Britney Spears bara för det. Hon har verkligen blivit det fulaste jag vet. Mixa en barbie med en pungråtta så har ni henne.   ♥
                image515



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0