10 juli

idag har det varit en rolig dag, haha. mycket skratt :) följde med hannah hem, blev att hon fotograferade mig i sin trädgård. vissa bättre än andra ;p hon är jätteduktig! malin kom också på besök ett tag, spelade kort och fulade oss. sjukt varmt ute! mathias och emlie kom och hämtade mig hos mamma, vi skulle bara ut och köra en runda. hämtade upp sanja också :) har nog inte skrattat så mycket på länge. asså, hahaha. bara jag tänker på det börjar jag skratta. så många dumma kommentarer mathias sa och gjorde! :D sjukt roligt var det, körde runt, runt och överallt ;p

- mathias, du har väll inte körkort?!
- nej, men jag säger bara att jag övningskör om polisen stannar mig!
- jaha? och vem är den vuxna du kör med haha
- emelie är 18 är gammal, så hon är ju faktiskt vuxen?

blir antagligen förfest hos mathias imorgon och sen vidare till landskronafestivalen. får se hur det blir pågrund av all min packning plus att jag lovat mamma att hjälpa till med ett projekt dom håller på med, sällan! ;p tjänar lite extra pengar och det behövs nu! haha. ska försöka sova lite, godnatt allihopa :)

                             fyra dagar kvar bara. <3

                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0