10 juli

godeftermiddag! :D . .. .
jag vaknade tidigt idag av att hannah ringde, när jag väll var uppe så ringde jag dem som jag visste låg och sov. :) jag ville bara sprida den morgonglädje jag hade ;) vissa uppskattade det, vissa inte, haha! ;p har sprungit omkring i lägenheten i säkert en timme nu och letat efter saker jag ska ha med mig till mamma. men egentligen! vad fan ska jag ha med mig dit? man använder inte ett skit haha. och jag ska inte göra något speciellt heller. det är landskronafestivalen nu i helgen, jag är sugen på det men ändå inte.. ska fråga mina vänner vad planerna blir ;) lovade mamma att stanna till söndag men kanske le lite extra och säga att landskronafestivalen är viktigt för oss ungdomar på grund av att det finns så mycket spännande att se.. hahahaha, not ;p nej, men det är blir säkert bra. :) måste springa ner till hannah nu. hejdå! :x

                            


Kommentarer
petrich - me gossip and fashion

du kan du petra :D

2008-07-11 @ 00:23:24
URL: http://petriiich.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0