12 juli

hellu! :)
kolla vädret! varför ska det vara sjukt mycket sol när jag jobbar och nu när jag är ledig så är det molnigt med en äcklig värme! haha. jävla otur jag har asså. blev inget festande för min del igår, no money no funny. det har varit skönt att kunna leva livet men nästa lön får jag nog hålla lite i, haha. bara att hålla tummarna om att pappa ska glömma bort mitt lilla lån ;p myste hemma med mamma & juan igår. tittade på filmer och jag har nog inte sett min mamma skratta så mycket på länge, hon hackade upp sig hahahaha och jag har det på film! :D vad har hänt mer i mitt otroligt spännande liv? idag vaknade jag tidigt, har bara hjälpt mamma och juan med trappan och kört runt med bilen. soft :) är sjukt trött. ikväll blir det ostbricka, tänd brasa, grillning osv. :) älskar att komma ut till mamma ibland och bara bli ompysslad. 

        .... . . . . baby ringde nyss, nu är det bara två dagar kvar tills han är hemma! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0