21 juli

gooodmorgning :)
klockan är nio och jag är redan vaken, var faktiskt uppe redan halv åtta ;p baby skulle hämta sina föräldrar så jag fick gå upp samtidgt. blev massa mys igår, riktigt roligt faktiskt! :D haha. träffade malin också lite innan, hihi. har sovit med baby hela veckan nu, kommer kännas konstigt att börja sova ensam igen. varför måste man jobba? :(  om jag borde försöka sova igen? är riktigt irriterad nu så det är nog bäst, jag förstår mig inte på folk. cphue! anyway, ska sova om igen, vi hörs i eftermiddag.


            
                     2 månader idag baby <3 tack för allt igår.



Kommentarer
jennie

hahah ska vi bilda time bebe, jag är också uppe :D

2008-07-21 @ 09:10:51
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0