7 juli

när jag.. den lata jäveln äntligen bestämmer mig för att äta frukost ute (frukost kan man äta vilken tid på dygnet som helst, så det så!) och mysa lite med jennie, DÅ BÖRJAR DET REGNA! och nej inte några små söta droppar utan ett helt jävla hav har bildats på min gata. kan lika bra byta från klackar till gummistövlar och hoppa runder lite. nej, jag ska äta min frukost ute idag och jag ska ha min jävla skagenmacka! nu skicka jennie sms, hon hämtar mig, ett halelulija ögonblick där! :D haha. ska på helkropps-massage ikväll, ska bli dunder bra! :) måste kila nu, puss alla.

                          god is watching so give him a good fucking show!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0